15 listopada 2011

Humid Make Up

Wybrałam cień Humid (Mac) ponieważ bardzo mi sie spodobał, ale nie zastanowiłam się czy napewno będzie dla mnie odpowiedni. Kolor zielony może być bardzo zdradliwy ponieważ "podkreśla" zmęczone oczy i śińce. w przypadku zielonej tęczówki (tak jak u mnie) makijaż może być mało wyraźny, wręcz mdły. Jednak Humid zawiera złote dorbinki i w połączeniu z miedzianymi cieniami wygląda całkiem interesująco: 


Od lewej cienie Mac: Mineralize Clarity; Mulch; Humid
dodatkowo jako liner'a użyłam Fluidline w odcieniu Dark Diversion, a na wodnej linii oka kredkę Mac eyekohl w kolorze Teddy. Poniżej zdjęcie bez podkreślonej wewnętrznej linii oka kredką:




1 komentarz:

  1. It's a pity you don't have a donate button!
    I'd definitely donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for
    book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this website with my Facebook group.

    Chat soon!
    My blog ; topografía

    OdpowiedzUsuń