20 listopada 2011

Podkład i korektor w jednym- Stay Don't Stray!

Tak jak obiecałam, recenzja pierwszego produktu z ostatnich sephorowych szaleństw. Jako pierwszy do "tablicy"idzie podkład/ korektor w jednym Stay Don't Stray firmy Benefit. Bardzo byłam ciekawa tego produktu gdyż słyszałam same pozytywne opinie, a produkt 2 w 1 to oszczędność miejsca w kosmetyczce ;)

 Według producenta: ma podwójne działanie gdyż możemy stosować go wokół oczu jako bazę pod cienie i jako korektor na dolna powiekę. Ma neutralny kolor, posiada też pompkę która dozuje odpowiednią ilość. Zawiera  Hialuronian sodu, nawilża i wypełnia zmarszczki. Witaminy C i E pomagają walczyć z oznakami starzenia.

Bez bazy
Baza Stay Don't Stray
Według mnie: bardzo dobrze spisuje się jako baza pod cienie, dodatkowo wyrównuje koloryt skóry na górnej i dolnej powiece. Cienie utrzymują się bardzo długo i dodatkowo baza sprawia, że są one wyraziste. Jeśli chodzi o zalety jako korektora, mały minusik, trochę się roluje:/ ale wystarczy użyć Powderfladge lub poprostu przypudrować powiekę i utrzymuje się przez cały dzień. Jako korektor ||adnie wyrównuje koloryt powieki. Duży minus za pompkę. Rozwiązanie idealne ale pompka moim zdaniem dozuje zbyt dużą ilość produktu. Kosztuje około 120 pln- polecam, ale... nadal Prime Potion UD jest moim faworytem!!!

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten produkt, ale muszę przyznać, że cena mnie powaliła. Zdecydowanie wolę kupić tańsze kosmetyki, które często okazują się perełkami. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna cena to -20% ale i tak wysoka zgadzam się. Prime Potion UD jest tańszy i moim zdaniem lepszy; dobrą alternatywą jest baza art deco nie pamiętam dokładnie ceny ale około 50pln za słoiczek, bardzo dobry i wydajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cchciałabym takie cudo, ale chwilowo mnie na niego nie stać :P

    OdpowiedzUsuń