13 kwietnia 2013

Aussie - premiera nowej marki w Polsce

W ubiegłą środę miałam przyjemność przenieść się i poczuć namiastkę australijskiej plaży wraz z marką Aussie a wszystko stworzone w klimatycznej Restauracji Warszawa Wschodnia.  Marka ta z początkiem maja "wchodzi" na rynek polski i  znajdziecie ją w drogeriach Rossmann.


Dostępnych będzie pięć linii pielęgnacyjnych:
  1. Miracle Moist - dla suchych i zniszczonych włosów, głównym składnikiem tej serii jest australijski olejek makadamia. 
2.   Colour Mate -  do włosów farbowanych, i tu znajdziemy australijską dziką brzoskwinię.


     3.  Aussome Volume - dla włosów cienkich, wzbogacona ekstraktem z australijskiego chmielu.

    4.  Mega Instant - do codziennego stosowania, zawiera ekstrakt z australijskiej roślin Anigozanthos Flavidus, której kwiat potocznie nazywany jest "łapą kangura"

 
5.   Luscious Long - do długich włosów, wzbogacona ekstraktami z górskich roślin rosnących w odległych australijskich  Górach Błękitnych.


Ceny od 27,99 do 29,99 pln.

Pierwsze wrażenia: to przede wszystkim przepiękne zapachy kosmetyków, bardzo owocowe w szczególności linia do długich włosów oraz do codziennego stosowania. Dodatkowym atutem jest nie wygórowana cena i dostępność w Rossmannie :) Ciekawa jestem działania kosmetyków... a Wy? :)

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem tych kosmetyków. Zobaczymy jak dłużej będą się sprawdzać :)

      Usuń
  2. a mnie wyjątkowo zaciekawiła ta do włosów cienkich z chmielem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jeszcze tego Rossmana trzeba mieć pod ręką :(
    Ciekawa jestem efektów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie dodam że więcej rossmannów niż sephor czy douglasów;)

      Usuń
  4. pewnie kupię tą osławioną, trzyminutową odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się super. Muszę poszukać składów tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy nie są jakieś wybitne ale szampony i odżywki bardzo przyjemne:)

      Usuń
  6. jeszcze 2 tyg ale jak wpadnę to wykupię chyba całą półkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) to dystrybutor musi być czujny ;) oby towaru nie zabrakło :)

      Usuń
  7. Fajnie, że weszli na nasz rynek ale przesadzają z cenami. Ciekawe czy składy odpowiadają amerykańskim odpowiednikom....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie nieporównywalne :/ ale takie uroki :(

      Usuń
  8. Ciekawe :) zobaczymy, czy zostaną zaakceptowane i zostaną na dłużej :) jedyny minus dla ceny (28-30zł?), jeżeli dotyczy jednego produktu : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa jak się te kosmetyki przyjmą, co do ceny to faktycznie za oceanem są niższe:/

      Usuń
  9. o, na pewno się na coś skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zaciekawiła seria volume

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam odżywkę w spraju tej firmy. Niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę bliżej przyjrzeć się tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam, wąchałam i chyba przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa, przetestuję i wyciagne wsnioski:P

    OdpowiedzUsuń