3 listopada 2013

Nowości: pielęgnacja/ kolorówka/ paznokcie - plany na listopad...

W ostatnim czasie blogowanie wychodziło mi bardziej mniej niż więcej... większości czasu to z braku czasu ale zdarzało się i z lenistwa lub też ze zmęczenia. Chcąc nadrobić zaległości oraz się zmobilizować zdecydowałam napisać o planach na listopad. Związanych z blogowaniem rzecz jasna :)
Dziś przedstawię w skrócie to o czym będzie można w najbliższym czasie przeczytać na blogu (już jutro:). Głównie będzie o kosmetykach kolorowych, kosmetykach pielęgnacyjnych także o lakierach do paznokci.

Chciałabym aby choć raz w tygodniu ukazała się notka na temat pomadek ( albo i dwie:), jedna notka o podkładzie (albo i dwie:) oraz produkt pielęgnacyjny (np. krem) oraz produkt pielęgnacyjny do ciała. Przygotowałam też zużycia, ale nie miesiąca lecz miesięcy, i widzę z przerażeniem w oczach, że już kolejne puste opakowania czekają na sesję zdjęciową;)

A teraz co nas czeka w tym miesiącu:

Kosmetyki kolorowe.

Mac'owe nowości: pomadki 



Sephora pomadki


Sisley: błyszczyki

Estee Lauder: pomadki i błyszczyk



Kosmetyki Mac z kolekcji RiRi MAC Fall:



Dior Mystic Metllics Fall 2013



 Podkłady // pudry


Benefit kolorówka


Codzienna pielęgnacja twarzy


Codzienna pielęgnacja pod prysznic BBW


Pielęgnacja ciała Soap and Glory


Lakiery do paznokci



 Ufff... a teraz trzymajcie kciuki żebym dała radę;)
Czy coś Was szczególnie zainteresowało? Jakieś sugestie dotyczące co chcielibyście zobaczyć najwcześniej?


35 komentarzy:

  1. Ile wspaniałych postów czeka, a najbardziej ciekawi mnie zbiór twoich szminek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tzw efekt chomikowania i brak czasu;) pomadki już jutro :) tzn jedna z nich :) i tak co któryś dzionek ;)

      Usuń
  2. A ja niecierpliwie czekam na Stevie-go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Stevie'im pisałam już sporo wcześniej ;) http://makeup-holics.blogspot.com/2013/07/piaskiem-po-paznokciach-zoya-pixie-dust.html

      Usuń
    2. A przegapiłam :) Czyli co to jak nie Stevie?

      Usuń
    3. A jednak nie przegapiłam :P

      Usuń
    4. ten jest znacznie ciemniejszy, widzę że już nie przegapiony;) może w tym się zakochasz: Carter.

      Usuń
  3. na bogato :) dużo pracy Cię czeka :)
    czekam z niecierpliwością na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziś się wzięłam do roboty. Kilka rzeczy zrobiłam już znacznie wcześniej tylko tak sobie wszystko leży i czeka. Nie dużo zostało do ukończenia, a te bogato to tak jak już pisałam efekt "chomikowania" i odkładania na później. Ale się zmobilizowałam :)

      Usuń
  4. Czekam zatem z niecierpliwością :) Zoykę granatową chciałabym zobaczyć i coś więcej o CC mat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki postaram się ją niebawem wrzucić ;) powiem tylko że okropnie nietrwała:/ a cc dobrze się sprawdza, są jednak niewielkie albo i wielkie niuanse. też wezmę go szybciutko pod uwagę ;)

      Usuń
  5. tyle fajnosci pokazuj raz dwa:)Zwlaszcza czekam na Mac i Zoya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach pewnie RiRi jesteś ciekawa tzn mojej opinii :) oki zoyka niebawem :)

      Usuń
  6. mnie bardzo zadowoliłby post n/t kremu BB z Mac; zastanawiam sie nad jego zakupem ale cały czas go odkładam na później; chetnie przeczytałabym Twoja opinie na jego temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli myslisz nad zakupem BB cream'u na zimę to odrzadzam czy to Mac czy inny. jest bardzo lekki i bardziej nadaje się na lato bądź późną wiosnę ale post będzie ;) jeśli masz jakieś pytania o BB lub inne to pisz;)

      Usuń
  7. o mamo! ile pięknych rzeczy :] czekam na posty

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie się działo ;)
    Czekam z niecierpliwością! Zwłaszcza na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki już gotowe;) więc mam nadzieję, że będzie się działo ;)

      Usuń
    2. No to już zacieram łapki ;)

      Usuń
  9. Wowww ale smakołyki masz :)

    Mnie ciekawi twoja pielęgnacja twarzy oraz tradycyjnie podkłady bo szminkowa to ja nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki zrobi się. Myślałam o zbiorczym poście o kremikach ale chyba je trochę podzielę. Przynajmniej pielęgnacja na dzień na noc;)

      Usuń
    2. Już nie oge się doczekać :D

      Usuń
  10. pociekła mi ślinka po brodzie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkłady I pudry są ciekawe, bo ciągle szukam tego swojego ulubieńca :-) kremy tez godne uwagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekam na pomadki, lakiery i Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony podkład Shiseido:)) Pomadki MAC też lubię i czekam na swatche:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie pomadki piękne, czekam na swatche:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości. Uwielbiam te pomadki Dior. Ja już czekam na posty podkładowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile pomadek i jakie one piękne :D

    OdpowiedzUsuń