15 maja 2012

11 Question tag

OTAGowano mnie...już jakis czas temu. Sprawczynią jest Bellitka, dziękuję :)
Po wydłużonym weekendzie i byczeniu się niemal przez dwa tygodnie wracam do rzeczywistości, całkiem zielonej i mam nadzieję, że już niedługo słonecznej...tak więc do dzieła.


Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście- naginam zasady tylko 5
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane. 


1. Co lubisz w swoim wyglądzie najbardziej?
dłonie/stopy i jeszcze bym mogła trochę powymieniać :) 

 2. Jakim zwierzęciem chciałabyś być w drugim wcieleniu?
moim psem bo ma rewelacyjne życie :)

3. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała milion w totka?
już kiedyś zadano mi to pytanie:) a milion w pln i czy innej walucie :D myślę, że zainwestowałabym w nieruchomości

4. Czy jest jakiś film, który oglądałaś już wielokrotnie i nadal Ci się nie znudził? Jeśli tak, to jak to?
Jest ich dość dużo, ale ostatnio, kolejny raz oglądałam, i wcale mi się nie nudzi to :"za wszelką cenę - milion dolar baby" :)

5. Jeśli mogłabyś sama sobie wybrać imię to jakie by to było?
dobrze mi z moim imieniem
 6. Jaki jest Twój ideał mężczyzny?
mój TŻ, ale zwracam dużą uwagę na dłonie, niestety panowie o nie nie dbają. Nie ma jednak co się dziwić panom jeśli bywają damy z "zapuszczonymi" :/
 7. Jak to się stało, że postanowiłaś pisać bloga?
chcąc kupić jakiś kosmetyk bądź coś innego zawsze przeglądam blogi, czytam opinie, oglądam zdjęcia itp. Sama też interesuję się wizażem i kosmetykami, zwykle moje znajome podpytują mnie co jest warte uwagi co im się przyda i zwykle są zadowolone. Dlatego też jeśli mogę się podzielić z kimś moją wiedzą i pod powiedzieć w pewnych kwestiach to blog jest najlepszym do tego "narzędziem" :)

8. Jeden kosmetyk, który bez zastanowienia możesz polecić każdej kobiecie.
pomadka i najlepiej firmy MAC

9. Co obowiązkowo znajduje się w Twojej torebce?
pomadka ochronna lub błyszczyk

10. Co polecasz na szybki i smaczny obiad?
to co dziś jadłam, makaron z cukinią w delikatnym sosie z serka philadelphia i czosnkiem, mniam

11. Czy jest osoba, która inspiruje Cię każdego dnia?
mój TŻ :*

Taguję:
http://miss-dior-cherie-xoxo.blogspot.com/
http://kammiinikitta.blogspot.com/
 http://cherrylassie.blogspot.com/
http://tanecznedusze.blogspot.com/
http://perfecthousewife-wysepka.blogspot.com/
Pytania:
1. Ulubiona marka kosmetyczna?
2. Wymarzona podróż do.... (dokąd?)
3. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie, a czym zajmujesz się dziś?
4. Ulubiony kosmetyk pod prysznic?
5. Co pijesz latem żeby się orzeźwić?
6. Jaką aktywność fizyczną preferujesz?
7. Pomadka czy błyszczyk?
8. Obcasy czy balerinki?
9. Spod jakiego znaku zodiaku jesteś?
10. Największa porażka z farbowaniem włosów lub z jakimś innym zabiegiem fryzjerskim (jaki efekt osiągnęłaś:)
11.  Jaki masz sposób aby odprężyć się po ciężkim dniu/ tygodniu?

Powodzenia ;)


3 komentarze:

  1. dziekuje za otagowanie bo wlasnie rozmyslalam co bym mogla ciekawego na blogu napisac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, a ja właśnie dzisiaj myślałam, że chciałabym być moim kotem, bo ma czadowe życie :D

    OdpowiedzUsuń