24 grudnia 2011

Rozdanie- wyniki

 Z okazji Świąt chciałabym życzyć Wszystkim zdrowych spokojnych i rodzinnych Świąt.

Bardzo dziękuje Wszystkim za zgłoszenia w rozdaniu, "kawaii-doll" każdy może mieć problemy z internetem oczywiście, że bierzesz udział w rozdaniu. Lubie otrzymywać prezenty ale chyba jeszcze większą przyjemność mam z ich robienia:) Dziś zabawię się w Mikołaja i mam nadzieję, że spełnię chociaż trzem osobom marzenia lub też będzie to miły prezent ;)

Pędzelek Sigma: Sigamax Synthetic Precision Flat P-80, otrzymuje:

Pigment Mac Kitschmas, otrzymuje:



Trzy Gel liner'y Coastal Scents w odcieniach: 24k Gold, Indigo Blue, True Black, otrzymuje:


Gratuluję!!! Wesołych Świąt!!!

16 komentarzy:

  1. mogłabys napisać kto co wygrywa? mi przy każdym odświeżeniu strony ktoś inny wyskakuje... raz ja raz inna osoba hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie tak z wynikami z a każdym odświeżeniem strony jest inny wynik musisz wylosować na tej stronie 3 razy i wkleić skany :) Oczywiście dziękuję za możliwość udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam ale mam problemy techniczne, proszę o wyrozumiałość.

    OdpowiedzUsuń
  4. wesolych swiat:) ja nie widze wynikow w ogole

    OdpowiedzUsuń
  5. a jednak szczescie sie do mnieusmiechnelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kurcze :) Kawai , do mnie też !!:) Dziękuję Ci serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze a ja nie widze w ogole wynikow:)Wy widziecie?
    Jakby co gratulacje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4premiere: sprawdziłam, bo myślałam że znów mam jakieś problemy tym razem z blogiem. u mnie się wyświetla poprawnie. Podaję wyniki jeśli byłby problem: Polka, Kawaii-doll, karkam. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację!

    Wesołych Świąt!☆

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje:) blisko linerow bylam ahhh taka mialam na nie ochote ;;;) wesołych Świąt;)))::*

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja tez mialam chrapke:) trudnoo, wszytskim bardzo gratuluje:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Cieszę się ogromnie, że wygrałam! :) Dziękuję bardzo i życzę wszystkim Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwycięzcom :)
    mam nadzieję, że aniołki się spodobają, jeden już w Warszawie dziś drugi oddam w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :)) Mam juz bloga , mozesz zajrzec i dodac sie do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki. ; D Dodałam się do obs. :) Liczę na rewanż > : >

    OdpowiedzUsuń