5 października 2011

Masełka, sorbety...

Dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka a w niej masło do ciała. Jednak nie wytrzymałam i w międzyczasie kupiłam sorbet firmy sanoflore, który dość często jest opisywany w magazynach ("Uroda", "Avanti"). Zachęcił mnie opis, że świetnie się wchłania i bardzo dobrze nawilża skórę a poza tym pachnie cytrusami (co mi się bardzo spodobało). W rzeczywistości produkt wchłania się dobrze jednak zostawia delikatnie lepką warstwę która po jakimś czasie wysycha. Zapach jest przyjemny, a dodatkowo sorbet chłodzi, co byłoby przyjemne latem. Głównym składnikiem jest olejek eteryczny z cytryny Bio, który wzmacnia skórę. Cena ok.42pln. Dostępny w aptekach.
Od lewej: Sorbet Sanoflore; Masełko- Hempz.   

Masełko firmy HEMPZ bardzo dobrze nawilża skórę i bardzo szybko się wchłania, ma lekką konsystencję. Pachnie bardzo delikatni i jest bardzo wydajne. Zawiera czysty olej z konopii, który zapewnia skórze odżywienie i nawilżenie, masło Shea, naturalny olej kokosowy, masło kakaowca i naturalne ekstrakty roślinne, które intensywnie nawilżają i regenerują skórę. Cena ok 60pln. Bardzo przyjemny w stosowaniu, polecam:) Dostępny w sklepie: http://www.victoriasbeauty.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz