22 września 2011

Zakupy dnia

Kalendarzowe lato dobiega końca jednak pogoda jest dla nas jeszcze łaskawa i pozwala nacieszyć się słońcem. Kto z nas nie chciałby zatrzymać lata na dłużej? Myślę, że kolorowe lakiery przypomną nam lato, a napój organiczny pozwoli zachować nam dobrą formę.
Długo nie mogłam zdecydować się na wybór lakieru do paznokci. Nie szukałam konkretnej marki lecz ciekawych kolorów. Po dłuższych poszukiwaniach zobaczyłam lakiery marki Pupa. Świeże, letnie kolory w sam raz na przedłużenie lata gdy nadejdą deszczowe dni (mam nadzieję, że niezbyt szybko;). Pierwszy raz kupiłam lakiery tej marki (nie widziałam ich w poprzednich kolekcjach) ale kolory naprawdę zachęcają. Rozprowadzają się bardzo dobrze i wystarczają dwie warstwy aby ładnie pokryły płytkę paznokcia kolorem. Nie znalazłam ani nazw kolorów, ani numerów. Jeśli chodzi o trwałość to jeszcze się okaże. Lakiery są dość małe, tylko 5ml, a kosztują ok 23pln.







Coco Juice to woda z kokosa z bananem ( występuje też w innych smakach, np ananasowym). Jest to naturalny napój izotoniczny, który zawiera pierwiastki mineralne między innymi potas, magnez, wapń, fosfor i sód. Potas wzmacnia mięśnie i wpływa na prawidłową pracę serca. Potas wraz z magnezem odpowiada za prawidłowe) funkcjonowanie układu nerwowego i dlatego też zalecane są dla osób, które są narażone na stres jak i pracujących fizycznie. Sam magnez wpływa na kondycję włosów i paznokci, pomaga w koncentracji i przeciwdziała skurczom. Wapń i fosfor wpływają na kości i zęby. Napój ten zalecany jest jako alternatywa dla suplementów diety. Jest bardzo smaczny i składa się wyłącznie z naturalnych składników i nie zawiera cukru. Skład:76% sok z młodego orzecha kokosowego; 20% przetarte banany, 4% sok cytrynowy z koncentratu (składniki pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych) w 100ml napoju- 37kcal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz