14 stycznia 2012

Żruawina pod prysznic i do kąpieli- Stenders

We wtorkowe popołudnie dotarła do mnie przesyłka z zawartością żurawinowego zestawu do kąpieli firmy STENDERS - wygrana u OBSESSION:) jest to pierwszy konkurs, w którym wygrałam i to takie wspaniałości. Zestaw był pięknie zapakowany, a w środku suszony kwiat- wydaje mi się, że to kwiat hibiskusa.



Nie muszę nikogo przekonywać jak wartościowym owocem jest żurawina i produkty zawierające ten owoc. Każdego dnia pierwszym moim posiłkiem są płatki owsiane z suszoną żurawina zalane ciepłym mlekiem...

Zestaw zawiera kulę do kąpieli, mydło oraz suflet pod prysznic. Wszytskie produkty kojarzą mi się z marką Lush, która mimo wszystko nie jest dostępna w Polsce- a szkoda:/

Musująca  kula do kąpieli
Głównym składnikiem musującej kuli jest sól morska (sprawdziłam, jest słona;), ekstrakt z żurawiny, aromat różowej borówki, olej z pestek winogron oraz olejek eteryczny z jałowca
Zadaniem kuli jest odświeżenie, nawilżenie oraz tonizowanie skóry.


Mydło
Pominę skład mydła, urzeka swoim zapachem i na pewno ma bardzo dobre właściwości, jednak szkoda, że jest wytwarzane z ziaren owocu palmy.


Suflet pod prysznic
Niesamowity zapach żurawinowo- jagodowy, zawiera cukier oraz pestki truskawek i tworzy delikatny peeling do ciała.  Ma lekką konsystencją, delikatnie oczyszcza skórę i pozostawia ją delikatną. Nie zawiera parabenów i siarczanów.



 Po takiej dawce żurawinowych dobrodziejstw na pewno, każda skóra poczuje się jakby odwiedziła SPA. Polecam!

10 komentarzy: