26 października 2014

Z cyklu: "co robiłam gdy mnie nie było" :)

 Witam Wszystkich cieplutko :) nie chcę zanudzać historyjkami o braku mojej aktywności na blogu ale potrzebowałam przerwy.  Zbyt wiele obowiązku spadło na mnie w jednym momencie, a jeśli wiem że to co robię nie idzie w parze z jakością wolę tego nie robić wcale.
Teraz gdy choróbsko mnie dopadło (ale już po woli odpuszcza), przypływ energii pozwala mi coś dla Was "nasmarować" :) materiały zbierałam całe lato. Więc obiecuję będzie co..., no właśnie oglądać :)  Niedługie opisy ale treściwe i więcej zdjęć.
Tak więc trzymając się "nowych zasad" poniżej umieszczam zdjęcia z dwóch sesji fotograficznych.

Pierwsza sesja zrobiona dla początkującej modelki Łucji. Na sesji wykonałam trzy makijaże. Pierwszy neutralny,




kolejny z zaakcentowaniem ust

 



 i smoky eye


Przy okazji sesji po raz pierwszy użyłam pomadki Estee Lauder Pure Color Envy nr 450 Isolent Plum.
Bezproblemowa w aplikacji, kolor przepiękny i intensywny i ogromny plus za trwałość (nie mogłam jej domyć:)




Fotograf Michał Kownacki
Modelka Łucja Stachowicz
Miejsce sesji Agroturystyka nad Szelągiem

Kolejna to "Sesja skarpetkowa" :D






Fotograf Michał Kownacki
Modelka Karolina Siwkowska


Przy tej sesji idealne okazały się pomadka  Creamasheen w kolorze Morning Rose



 i błyszczyk z kolekcji Alluring Aquatic Tinted Lipglass w kolorze Water Deities MAC:






Jeszcze muszę dodać o trzech produktach bez których nie wyobrażam sobie udanej sesji/makijażu.
Pierwszy z nich to supki puder wykończeniowy Make Up For Ever HD. Idealny dla skóry tłustej jak i suchej. Pięknie matuje skórę ale nie pozostawia "płaskiego"matu.


Baza pod makjaż która "ukryje" niedoskonałości kapryśnej cery a mi zdecydowanie ułatwia pracę :)  Benefit The Pore Professional:


Ostatnia ale nie mniej ważna to farbka do brwi Make Up For Ever Aqua Brow. Idealne na każdą pogodę nawet na deszcz czy ogromne upały. Przez długi czas świetnie się sprawdzały ale mam też "nowości" które mogą konkurować z Aqua Brow i o nich niedługo na blogu ;)


Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was moim postem w stylu "tasiemiec" :) Może w tym "tasiemcu" ktoś znajdzie to czego długo poszukiwał ;)


19 komentarzy:

  1. przepiękna ta fioletowa pomadka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sper makijaże, gratuluję sesji :) Ja równie chętnie poczytałabym także o Twojej drugiej pasji ze zdjęciami włącznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A o tej drugiej albo raczej pierwszej pasji to od czasu do czasu coś skrobnę ;)

      Usuń
  3. Piękne makijaże :) Fajnie że znowu, piszesz, cieszę się bardzo :* Jeszcze raz dużo zdrówka i miłego niedzielnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* ale przyznam że ostatnio "zarażasz" mnie perfumami ;) Wszystkiego dobrego ;)

      Usuń
    2. Nabrałaś ochoty na konkretny zapach? Czy ogólnie lubisz czytać o perfumach? :) Ściskam

      Usuń
    3. Twój ostatni zapachowy zakup (o ile dobrze pamietam) Hylnds Isle Ryder bardzo mnie zaciekawił. A wąchałam Nobile taniec ważki i jest przepiękny :)bardzo lubie czytać o perfumach i mam ochote na wiele zapachów. chyba jefnak zamowie próbki bo to zbyt poważny zakup aby zdecydować sie w ciemno:)

      Usuń
    4. Przepraszam, że dopiero dziś odpisuję, ale blogowo aktywuję się dopiero wraz z rozpoczęciem weekendu. Ostatnio mam bardzo dużo pracy :( Taniec ważki cudownie się nosi, to najczęściej wybierany przeze mnie zapach w październiku. Polecam go z całego serducha, a Isle Ryder to po prostu dzieło sztuki. Napiszę o nim na pewno więcej na blogu. Cieszę się bardzo, że też złapałaś fazę na perfumy :):):)

      Usuń
  4. nareszcie wróciła!! chce takie skarpetki haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka EL jest cudna. Moja mama uwielbia takie kolory, może jej ją sprezentuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaże wykonałas na modelkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten puder HD mam i też bardzo lubię chociaż ostatnio gdzieś o nim zapomniała i muszę odkopać go z czeluści :D Dzięki za przypomnienie :)
    a na tą bazę mam chęć ale jakoś jeszcze nikt mnie nie przekonał na 100% czy warto ....?
    Sesje piękne, masz talent dziewczyno i kłaniam się nisko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder mnie nie zawiódł i zawsze pasuje bo jest bezbarwny wiec to ogromny plus;) a ta baza jest świetna pod zadania specjalne.jesli widze nie zbyt zadbana młoda twarzyczkę to nez zastanowienia leci Pore.ale to jednorazowo na zadania specjalne a i trzyma makijaz na miejscu wiec daje mi pewność trwałości makijażu podczas sesji. Tobie zaproponowałam bym bazę Chanel, ale o niej niedlugo na blogu;)
      Dziekuje za tak miłe słowa :*

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :) Wpadła mi w oko ta druga pomadka - muszę ją kiedyś obejrzeć w Macu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne makijaże! Obydwie pomadki mają świetne kolory ;))

    OdpowiedzUsuń