1 kwietnia 2012

Mac'owo...Prep + Prime Face Protect SPF50

Choć dziś z rana pogoda nas nie rozpieszczała, mnóstwo śniegu za oknem, ale mam nadzieję, że wyczekiwana wiosna nadejdzie szybko i będzie można cieszyć się słońcem. Piękne słoneczko może być dla nas zdradliwe, szczególnie te pierwsze promienie, więc nie zapominajmy o zabezpieczeniu twarzy. Przyda się skuteczny krem z filtrem. Szukając ideału z wielkimi nadziejami kupiłam Face Protect SPF 50.

Prem+Prime Face Protect SPF 50 ochronna baza- krem pod makijaż z filtrem SPF 50, chroni przed promieniami słonecznymi oraz przedłuża trwałość makijażu, wygładza skórę i nawilża. Nadaje się do wszystkich typów cery (bez silikonu, oleju).

 

Pierwsze uczucie podczas nakładania bazy, niesamowicie lekka konsystencja, dobrze nawilża skórę bez jej obciążenia. Nie zostawia białych śladów, co dla mnie było zmorą przy innych kremach SPF50 szczególnie w upalne dni. Skóra jest rozświetlona, a makijaż wygląda świeżo przez cały dzień.  Produkt łączy w sobie bazę, krem i filtr ochronny- dość wysoki SPF 50. Wysoki filtr zapewnia ochronę przed słońcem, pomaga ochronić skórę przed przebarwieniami, przedwczesnym starzeniem, wysuszaniem.. Cena 130pln za 30ml.
Zdecydowanie mój ulubiony produkt, polecam na co dzień :)

13 komentarzy:

  1. No nie taki rarytas mi pokazywać a ja szukam czegoś z wysokim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę bazę dwa lata temu i niestety po jakiś trzech miesiącach zaczęła się w opakowaniu rozwarstwiać. Po ściśnięciu tubki najpierw wypływała woda, a później krem. Bazę kupiłam w krakowskim sklepie MAC, więc była oryginalna. Więcej się na nią nie skusiłam, tym bardziej, że trochę zapychała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w 3 miesiące to ją wykorzystam ;)
      Jeśli chodzi o zapychanie to używam bazy 2 tygodnie (a skórę mam kapryśną) i jak na razie wszystko jest ok, choć nie wątpię, że u innych może powodować zapychanie. u mnie tak się działo w przypadku innych kremów z filtrem.
      Jeśli chodzi o rozwarstwianie zauważyłam, że przy wysokich temp.tak się dzieje.

      Usuń
  3. Mam tą bazę, jest nawet fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i baaardzo lubiłam.. zużyłam 2 opakowania :) teraz mam inne, ale o P+P kupię znów na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chyba tez w końcu kupię, bo tak chodzę obok niej i chodzę...

      Usuń
  5. oho, ja tez szukam czegos z filtrem wlasnie i ta 50 tka bardzo mnie kusi. Za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo coś na lato extra :) tylko ta cena troszku za duża :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli szukacie czegoś solidnego to polecam, warto zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo poważnie rozważam jej zakup:)

    OdpowiedzUsuń